საპრეზიდენტო პროგრამა ”ირმის ნახტომის” ფარგლებში მიმდინარე, მასწავლებელთა საზაფხულო თბილისის რაიონული კონფერენციები დამთავრდა. გაკვეთილის გეგმებს სკოლების წარმომადგენლები აფასებდნენ საკუთარ რაიონში. გამოვლინდა შემდეგ ეტაპზე გასული საგაკვეთილო გეგმები, რომელთა შეფასებების შეჯამება სკოლების წარმომადგენლებთან ერთად მოხდა. იხილეთ შეფასების ოქმები: გლდანი-ნაძალადევის სესია, დიდუბე-ჩუღურეთის სესია, ვაკე-საბურთალოს სესია, ისანი-სამგორის სესია, მთაწმინდა-კრწანისის სესია.
სკოლა | პროექტის დასახელება | პროექტის # |
დიდუბე-ჩუღურეთი | ||
155 | ეკოლოგია - “ბუნება ყოველთვის მართალია, შეცდომას მხოლოდ ადამიანი უშვებს | 332 |
166 | არგონავტების მოგზაურობის კვალდაკვალ | 415 |
166 | ევროკავშირის ქვეყნების სავიზიტო ბარათები | 416 |
166 | ვირტუალური ექსპედიცია “ნეკრესიდან სამებამდე” | 417 |
166 | ნიკო ფიროსმანის ბიოგრაფია და შემოქმედება | 480 |
გლდანი-ნაძალადევი | ||
181 | მიტოვებული სოფლების სევდა | 142 |
10 | მასშტაბი | 23 |
11 | ბომბორა სწავლას იწყებს | 26 |
11 | ამინდი და წელიწადის დროები | 193 |
181 | წიგნის გაცნობითი კითხვის სტრატეგიები | 623 |
10 | ღერძული სიმეტრია | 552 |
ისანი-სამგორი | ||
145 | ტექნოგენური კატასტროფები და მათი შედეგები | 201 |
145 | თუშეთ-ფშავ- ხევსურეთის ფოლკლორი და ყოფა | 620 |
77 | ჟურნალის პრეზენტაცია | 426 |
157 | ტყე ქვეყნის სიმდიდრეა | 224 |
178 | კუბი და კუბიზმი | 231 |
97 | საქართველოს ისტორიული კუთხეები | 233 |
მთაწმინდა-კრწანისი | ||
51 | ტექნოგენური კატასტროფები და ფოტოსინთეზი | 418 |
51 | შენობების გადახურვა | 479 |
1 | გრიგოლ რობაქიძის “ჩაკლული სული” | 152 |
ვაკე-საბურთალო | ||
151 | მთვარე_ჩვენი თანამგზავრი | 482 |
61 | ავეჯის დამზადება | 230 |
122 | გავუფრთხილდეთ გარემოს | 35 |
შეგახსენებთ, რომ ინტეგრირებული გაკვეთილების კონკურსში საქართველოს მასშტაბით, 110 სკოლიდან დაახლოებით 900-მდე მასწავლებელი მონაწილეობს.
კონკურსი ეროვნული სასწავლო გეგმებისა და შეფასების ცენტრისა და საგანმანათლებლო რესურსცენტრების მხარდაჭერით მიმდინარეობს.
კონკურსის მიზანია:
- მოსწავლეზე ორიენტირებული, ICT-გამდიდრებული, საინტერესო საგანმანათლებლო გარემოს რეფორმირებაში მასწავლებელთა მონაწილეობის ხარისხის ზრდა;
- მასწავლებელთა შორის საუკეთესო გამოცდილებების გაზიარებისა და პარტნიორული თანამშრომლობითი კულტურის განვითარების ხელშეწყობა;
- ინოვაციურად/შემოქმედებითად მოაზროვნე მასწავლებლების გამოვლენა-წახალისება.
No comments:
Post a Comment